علی آزاده

مطالب | عکس | خاطره

مطالب | عکس | خاطره

درباره من

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همشهریان و بازدید کنندگان محترم اینجانب محمدعلی اسلامی(علی آزاده) بازنشسته آموزش وپرورش . این سایت جهت اطلاع رسانی از مطالب عمومی است ارتباط با مدیر سایت محمدعلی اسلامی شماره موبایل 09133231749 متشکرم

مطالب جالب کوتاه و آموزنده

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ق.ظ
    مطالب خواندنی و جالب

مطالب جالب کوتاه و آموزنده ( حتما بخوانید )

 

 

کار دیگری نداریم

 

من و خورشید

 

برای دوست داشتنت بیدار می شویم

هر صبح …

احمد شاملو

مطالب جالب کوتاه و آموزنده ( حتما بخوانید )
 

عشق نوشت

همیشه آخرین تصویرم از تو؛
غرق باران است …

 

***************

 

کسانی که بها را می پردازند،

 

به ندرت همان هایی هستند که محصول را برمیدارند!

 

مطالب جالب کوتاه و آموزنده ( حتما بخوانید )

احساس نوشت

 

خدایا من پر از توام

 

اینان به تهی دستی من نگاه میکنند و میگویند هیچ نداری

 

نمیبینند که من تورا دارم

 

***************

 

 

انسانهای بزرگ قیـافه ای بزرگ ندارند
انسانهای بزرگ روحـی بزرگ دارند

بـزرگ باشیــــد…

مطالب جالب کوتاه و آموزنده ( حتما بخوانید )

خدا نوشت

 

چشمهایت را ببند ،
در دلت با خدا سخن بگو ،
به همان زبان ساده ی خودت سخن بگو ؛
هرچه میخواهی بگو ، او میشنود …
شاید بخواهی تورا ببخشد ،
با آرزویی داری ،
شاید دعایی برای یک عزیز و یا شکرش ،
بگو میشنود . . .
این لحظه ی زیبا را برای خودت تکرار کن ؛
پرواز دلت را حس خواهی کرد …

 

***************

 

 

احتیاجی به تسبیح نیست..

دستانت را که به من بدهی..

با انگشتانت ذکر دوست داشتن میگویم…

 

دوستت دارم پــــــــدر
 

 

مطالب جالب کوتاه و آموزنده ( حتما بخوانید )

نصیحت نوشت

با کسی باش که تو را بخواهد . . .
نه کسی که تو را هم بخواهد . . .

 

***************

 

 

بغض یعنی:

 

صدای اذان

 

خونه سوت و کور

 

خاطره های پر هیاهو و سفره های خالی از حضور پدر و مادر…

 

بعضی چیزها فقط یکبار تکرار میشن،قدرشو بدونیم!

 

مطالب جالب کوتاه و آموزنده ( حتما بخوانید )

واقعیت نوشت

 

یه روزی میاد
که بعدش دیگه مهم نیست
فردایی در کار هست یا نه
اون روز روزیه که مــ♥ـــادرت و پــــ♥ـــدرت پیشت نیستن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی