علی آزاده

مطالب | عکس | خاطره

مطالب | عکس | خاطره

درباره من

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همشهریان و بازدید کنندگان محترم اینجانب محمدعلی اسلامی(علی آزاده) بازنشسته آموزش وپرورش . این سایت جهت اطلاع رسانی از مطالب عمومی است ارتباط با مدیر سایت محمدعلی اسلامی شماره موبایل 09133231749 متشکرم

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است


پیامک تبریک عید غدیر خم, عید غدیر, اس ام اس عید غدیر

گر خدایی نیست جز رب جلی
لا امیــرالمومنین، الا علــی
عید غدیر مبارک

 

ωωωωωωωپیامک تبریک عید غدیرωωωωωωω


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۸
محمد علی اسلامی

کم و بیش شنیده‌ایم که نوشابه‌هاى گازدار براى سلامتی زیان آور هستند، گرچه کمتر به این هشدار‌ها توجه می‌کنیم اما تاکنون به استفاده هاى گوناگون آن‌ها یا مزایایشان هم فکر کرده‌اید؟

جهان تاپسگلوب سایت استفاده‌های گوناگون و بعضاً عجیبی از «کوکاکولا» را ذکر نموده که مطالعه آن خالی از لطف نیست. به نوشته این سایت مهم‌ترین عناوین استفاده‌های گوناگون کوکاکولا بشرح زیر است:

۱- در بسیاری از ایالت‌های آمریکا، مامورین پلیس راه دو گالن کوکاکولا در صندوق‌عقب ماشینشان دارند تا در صورت تصادف رانندگی، خون را با کمک آن از جاده پاک کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۱
محمد علی اسلامی

برای افزایش اعتماد بنفس لباسی به این رنگ بپوشید


باشگاه خبرنگاران: استفاده از رنگ های مردانه مثل رنگ سرمه ای و مشکی باعث احساس اقتدار می شود که در نتیجه اعتماد بنفس را ایجاد می کند.
دکتر ابراهیمی مقدم، روانشناس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: رنگ ها تاثیر روانشناسی دارند؛ مثلا رنگ یشمی احساس قدرت می دهد، خاکستری بی تفاوتی ایجاد می کند، قرمز احساس پرخاشگری و آبی آرامش را فراهم می کند.

وی توصیه کرد: از رنگ های متضاد نیز استفاده شود، رنگ های سرمه ای یا مشکی در دراز مدت، موجب ایجاد احساس درماندگی در فرد می شود. 

دکتر ابراهیمی مقدم اضافه کرد: رنگ های تیره گرمای بیشتری هم دریافت می کنند بطور مثال اگر در گرما پیراهن سفید بپوشید نور را برمی گرداند و شما کمتر احساس گرما می کنید. تصور کنید در دو اتاق با دمای یکسان قرار گرفته اید که در یکی از رنگ های گرم و دیگری از رنگ های سرد استفاده شده است. شما در اتاقی که رنگ گرم در آن استفاده شده 2 یا 3 درجه احساس گرمای بیشتری خواهید کرد! گاهی رنگ ها جنبه فرهنگی هم پیدا می کنند به عنوان مثال در هندوستان مردم موقع عزاداری رنگ سفید برتن می کنند!

وی در پایان توصیه کرد: با این حال زیاد از رنگ های تیره استفاده نکنید. دقت کنید که رنگ تیره ای که انتخاب می شود ممکن است رفتار طرف مقابل با شما را غم انگیز و دلسردکننده کند و احساس افسردگی بوجود آورد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۰۱
محمد علی اسلامی
درمان آفت دهان

 ریحان برگ ریحان : برگ ریحان تازه را بجوید. این کار را دوبار در روز تکرارکنید، هر بار می‌توانید ۳ تا ۵ برگ ریحان را بجوید. این روش را تا درمان آفت ادامه دهید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۸
محمد علی اسلامی