علی آزاده

مطالب | عکس | خاطره

مطالب | عکس | خاطره

درباره من

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همشهریان و بازدید کنندگان محترم اینجانب محمدعلی اسلامی(علی آزاده) بازنشسته آموزش وپرورش . این سایت جهت اطلاع رسانی از مطالب عمومی است ارتباط با مدیر سایت محمدعلی اسلامی شماره موبایل 09133231749 متشکرم

انتشار قرآن جعلی در سطح خاورمیانه

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از خبرگزاری اهل بیت (ع)- ابنا- بر اساس گزارش دریافتی از جبهه آزادی اسلامی فیلیپین این قرآن جعلی با نام "فرقان حقیقی" از سوی دو انتشارات آمریکایی به صورت گسترده ای در حال انتشار است.

 کتاب اسمانی قرآن که اکنون در دست مسلمانان است و کتاب مقدس انان بشمار می رود، مربوط به 1400 سال پیش است و با وجود اینکه تابحال به زبان های مختلف دنیا ترجمه شده است ؛اما مانند انجیل نیست که چندین بار تحریف شده باشد.

قرانی که هم اکنون در دست مسلمانان قرار دارد، چه ترجمه انگلیسی آن و چه ترجمه های دیگر  دارای 114 سوره می باشد، اما بر اساس گزارش جبهه آزادی اسلامی فیلیپین ، این قران جعلی که در قرن 21 به چاپ رسیده دارای 77 سوره می باشد.

گرداورندگان این قران جعلی ضمن کم کردن از شمار سوره ها ،سوره ها ی دیگری نیز از جمله سوره الجنا و سوره انجیل را به این قران جعلی اضافه کردند.

به گفته جبهه آزادی اسلامی فیلیپین، در این کتاب جعلی، سوره ها بجای اینکه با بسم الله آغاز شود، باواژه ای که مربوط به مسیحیان است یعنی "تثلیث مقدس" آغاز می شود. این کتاب جعلی دارای 366 صفحه و بصورت عربی و انگلیسی چاپ شده است.

این گزارش حاکی است که این قران جعلی برخلاف اعتقادات مسلمانان و بیشتر بر اساس اموزه های مسیحیت تحریف شده تدوین شده است. در یکی از آیه های این کتاب، بیش از یک زن را فحشا تلقی کرده و طلاق را بر خلاف شرع و غیر مجاز شمرده است. همچنین جهاد را حرام و ممنوع اعلام کرده است.

گفتنی است، کتاب جعلی فرقان حقیقی در حدود 3 دلار بفروش می رسد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
محمد علی اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی